Bezoek ons Ma - Vrij
Sprendlingenstraat 16b
5061KN Oisterwijk
Ma – Vrij / 9:00 – 17:00
Sprendlingenstraat 16b
5061KN Oisterwijk
Ma – Vrij / 9:00 – 17:00
Ma – Za / 9:00 – 17:00
Swaptop B.V.
KvK-nr: 80544207
BTW-nr: NL861709470B01
Wij streven ernaar om jouw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.
Wat kan ik doen bij laptop problemen?
Komt er een vreemd geluid uit de laptop, laad de batterij niet meer goed op, of wordt je ervaring anders gehinderd? De eenvoudigste oplossing is om ons per e-Mail (service@swaptop.nl) hiervan op de hoogte te stellen. Wij anlyseren het probleem, indien mogelijk lossen het op afstand op, of we wisselen de laptop om.
Wat is de duur van mijn abonnement?
De minimale contractduur is één maand, met een opzegtermijn van één maand.
Wat voor laptop krijg ik?
Wij leveren alleen maar topkwaliteit laptops. Kaal aan ons geleverd vanuit de fabriek en volledig op maat gemaakt door onze eigen technici. We kunnen dan ook spreken van een échte Swaptop laptop! Meer informatie over de eigenschappen vind je op onze product pagina.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Vanaf jouw tweede maand Swaptop, kan je het abonnement al opzeggen. De eenvoudigste manier is om ons per e-Mail (service@swaptop.nl) hiervan op de hoogte te stellen. Wij sturen jou vervolgens een retourformulier om de laptop te retourneren. Het abonnement stopt zodra de laptop weer in ons bezit is.
Is Swaptop wel voor mij?
De Swaptop laptop is voor 99% van de laptopgebruikers geschikt! Je kunt snel schakelen tussen programma’s, genieten van video, muziek en socials. De Swaptop service zorgt ervoor dat je jouw werkzaamheden zorgeloos kunt blijven uitvoeren. Heb jij regelmatig vragen of problemen met een laptop, en geen zin in gedoe? Swaptop!
Hoe kan ik betalen?
Op dit moment gaat dat alleen maar via automatische incasso, door middel van iDeal.
Wanneer wordt het maand bedrag afgeschreven?
Het bedrag van jouw Swaptop abonnement zal elke maand worden afgeschreven op de datum dat je ingeschreven bent.
Hoe kan ik Swaptop bereiken?
Je kunt Swaptop van maandag tot en met vrijdag bereiken tussen 09:00 en 17:00 via telefoonnummer; + 31(0) 850483104. Je kunt ons ook te allen tijde een e-Mail sturen via service@swaptop.nl
Wat gebeurt er met mijn gegevens bij een reparatie?
Wij kunnen je uitleg geven over hoe je het veiligste met jouw bestanden om kunt gaan zodat je ze niet zomaar kwijt raakt. Swaptop is niet verantwoordelijk voor het behoud van je gegevens wanneer er reparaties uitgevoerd worden.
Hoe werkt de reparatieservice
Bij problemen zullen we jou eerst op afstand helpen. Mochten er hardware problemen voordoen dan zullen wij de laptop kostenloos voorje omwisselen.
Een laptop wisselen doen we pas wanneer de oude binnen is. Dit is om fraude te voorkomen. Doordat we een nieuwe opsturen – i.pv. de oude eerst te repareren – is de tijd dat jij zonder laptop zit minimaal.