Studeer jij in Tilburg? Tijdens de TOPweek krijgen alle studenten in Tilburg 1 maand gratis! Klik hier voor meer info.

Contact

Heb je toch nog vragen of opmerkingen? Dan staan wij uiteraard voor je klaar. Neem contact op via onderstaand formulier en wij zullen je zo snel mogelijk beantwoorden.

Contacteren doe je zo!

Op de koffie

Ma – Vrij / op afspraak

Mailen

We proberen je bericht binnen één werkdag te beantwoorden

Bellen

De beller is altijd sneller
Ma – Vrij / 13:00 – 17:00

Zakelijk

Swaptop B.V.

KvK: 80544207
BTW: NL861709470B01

Veelgestelde vragen (FAQ)

Wat kan ik doen bij laptop problemen?

Komt er een vreemd geluid uit de laptop, laad de batterij niet meer goed op, of wordt je ervaring anders gehinderd? De eenvoudigste oplossing is om ons per e-mail (service@swaptop.nl) hiervan op de hoogte te stellen. Wij analyseren het probleem, indien mogelijk lossen het op afstand op of we wisselen de laptop om.

Wat is de duur van mijn abonnement?

Ons flexibel abonnement is na 3 maanden al maandelijks opzegbaar! Hierbij moet je wel inschrijfkosten betalen. Je kan ook kiezen voor een 12 maanden of 24 maanden contract, dan heb je geen inschrijfkosten en krijg je korting op het maandbedrag. Als laatste is er nog ons 36 maanden contract, waarbij je ook nog een gratis draadloze muis en laptoptas krijgt!

Wat voor laptop krijg ik?

Wij leveren alleen maar topkwaliteit laptops van bekende merken zoals HP en Apple. Wij selecteren onze laptops zorgvuldig op basis van factoren als performance, toekomstbestendigheid, duurzaamheid en stevigheid. Meer informatie over de eigenschappen van een bepaalde laptop vind je op de desbetreffende product pagina. Bekijk nu onze collectie.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Bij een flexibel Swaptop abonnement kun je vanaf de 3e maand het abonnement al opzeggen. De eenvoudigste manier is om ons per e-mail (service@swaptop.nl) hiervan op de hoogte te stellen. Wij sturen jou vervolgens een retourformulier om de laptop te retourneren. Het abonnement stopt zodra de laptop weer in ons bezit is.

Is Swaptop wel voor mij?

Onze Swaptop laptops zijn voor de meeste laptopgebruikers geschikt! Je kunt snel schakelen tussen programma’s, genieten van video, muziek en socials, efficiënt het internet browsen of online shoppen, en dat werkstuk of die presentatie die morgen af moet is zo gedaan!

De Swaptop service zorgt ervoor dat je jouw werkzaamheden zorgeloos kunt blijven uitvoeren. Heb jij regelmatig vragen of problemen met een laptop, en geen zin in gedoe? Swaptop!

Je kan kiezen tussen Windows laptops en Apple laptops, voor iedereen hebben wij een geschikt model. Ben jij een grafisch designer of video editor en gebruik je programma’s uit de Adobe suite? Dan kun je het beste onze Macbooks pakken!

Hoe kan ik betalen?

Onze betalingen gaan momenteel alleen maar via automatische incasso, om te bestellen betaal je het eerste termijnbedrag van 2 maanden en eventuele inschrijfkosten via iDeal, waarna het maandbedrag elke maand automatisch wordt afgeschreven.

Wanneer wordt het maandbedrag afgeschreven?

Het bedrag van jouw Swaptop abonnement zal elke maand worden afgeschreven op de datum dat je ingeschreven bent.

Hoe kan ik Swaptop bereiken?

Je kunt ons het beste bereiken via mail: service@swaptop.nl
Mocht je toch liever bellen dan zijn wij bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 13:00 en 17:00 via telefoonnummer: + 31(0) 850483104.
Kijk voor meer informatie op onze contactpagina.

Wat gebeurd er met mijn gegevens bij een reparatie?

Wij kunnen je uitleg geven over hoe je het veiligste met jouw bestanden om kunt gaan zodat je ze niet zomaar kwijt raakt. Swaptop is niet verantwoordelijk voor het behoud van je gegevens wanneer er reparaties uitgevoerd worden.

Hoe werkt de reparatie service

Bij problemen zullen we jou eerst op afstand helpen. Mochten er hardware problemen voordoen dan zullen wij de laptop kosteloos voor je omwisselen.

Een laptop wisselen doen we pas wanneer de oude binnen is. Dit is om fraude te voorkomen. Omdat we gelijk een nieuwe opsturen – i.p.v. de oude eerst te repareren – is de tijd dat jij zonder laptop zit minimaal en meestal kunnen wij de laptop al voor je swappen binnen 2 werkdagen. Zo kun jij snel weer aan het werk!

Wat is een kredietcheck en waarom doen jullie dit?

Bij een kredietcheck vragen wij jouw kredietscore op bij het Bureau Krediet Registratie (BKR).
Wij zijn verplicht dit te doen, omdat wij een abonnementsvorm hanteren. Dit is net als bijvoorbeeld je telefoon abonnement.
Aan de hand van de score kunnen wij bepalen of u genoeg draagkracht heeft om een abonnement bij ons af te sluiten.

Soms hanteren wij een tweede check, die wordt uitgevoerd door onze partner Loanwise. Deze partner kan inzien of u bijvoorbeeld vaak rekeningen storneert, openstaande leningen niet heeft betaald, hoe vast uw inkomen zijn etc. Deze gegevens worden nooit gedeeld met derden en wij ontvangen hieruit slechts een advies over de klant.

De meeste mensen zullen probleemloos door deze kredietcheck heen komen en hoeven zich hier zeker geen zorgen over te maken.

Dankzij dit systeem kunnen wij onze prijzen lager houden, omdat wij ons minder hoeven in te dekken voor fraude en diefstal van onze laptops.